Sări la conţinut

Nu te mai plânge și mergi la luptă (5)

by pe decembrie 10, 2010

„Faceți toate lucrurile fără cârtiri și fără șovăieli.” (Filipeni 2:14)

Când văicăreala ta este legitimă, mai întâi discută cu persoana cu care ai problema. Când ești supărat, vei fi tentat să spui tuturor. Ți se pare bine, justificat și chiar cu efect terapeutic. Prietenii bine intenționați te vor încuraja și chiar te vor ajuta să faci public lucrul acesta. „Te vei simți mai bine după ce-ți descarci sufletul”, vor spune ei. Dar Cuvântul lui Dumnezeu condamnă felul acesta de a reacționa. Dacă faci așa, vei adăuga o ofensă în detrimenul tău prin neascultarea lui Dumnezeu – și nu te poți aștepta ca El să coopereze cu tine atâta timp cât Îi calci Cuvântul. „Dacă fratele tău a păcătuit împotriva ta, du-te și mustră-l între tine și el singur. Dacă te ascultă, ai câștigat pe fratele tău.” (Matei 18:15). Curajul, smerenia și înțelepciunea sunt necesare pentru a-ți confrunta ofensatorul în particular, dar este calea lui Dumnezeu. Ea înfânează conflictul, minimalizează rușinea, posibilitatea unei rezovări și a unei restaurări crește, ceea ce reprezintă preocuparea lui Dumnezeu. Apoi, vorbește în dragoste, nu cu cuvinte menite să rănească. Cuvintele tale să fie pline de har, împăciuitoare și care să țintească spre soluție. Biblia ne sfătuiește: „credincioși adevărului, în dragoste, să creștem în toate privințele” (Efeseni 3:15). Creștearea ta în Hristos este scopul final; rostirea adevărului în dragoste este mijlocul. A-i spune ofenstorului tău care este scopul tău nu înseamnă a-l umili sau a te răzbuna, ci mai degrabă a rezolva conflictul, a întări relația și a-L onora pe Dumnezeu. În loc să-ți faci un adeversar care va fi împotriva ta, vei invita un aliat să ți se alăture în misiunea de a-L glorifica pe Dumnezeu și care vă aduce beneficii reciproce!

One Comment
  1. angela(amena petra) permalink

    Asta da initiativä!
    De mult citesc aceste comori de meditatii si chiar ieri a fost cineva sä-i imprumut un cärucior si cänd i-am dat cäruciorul i-am dat si o brosurä cu meditatii atät ei cät si la prietena mea care era cu ea si le-am zis:v-am adus si ceva pentru suflet…si s-au bucurat desi amändouä incä nu au intrat in legämänt cu DOMNUL JESHUA HAMASHIA….SLAVA SÄ FIE NUMELE LUI IN VECI DE VECI!
    Asta a fost ieri 12 dec. ……………………..
    Azi 13 dec.eram pe scaun cu spatele la computer si beam un ceai cald…in timp ce mä rugam si meditam la ceva….cänd am terminat de bäut ceaiul m-am intors si am citit acestä meditatie….ERA EXACT LA CEEA CE MÄ GÄNDEAM in urmä cu cäteva minute…..apoi a venit sotul meu de pe balcon si i-am povestit…el s-a uitat la mine si nu a zis nimic….
    PLINÄ DE BUCURIE I-AM ZIS:
    STII CEVA ,EU NU CRED IN COINCIDENTÄ……………..
    Binecuväntat sä fie CEL CE VINE!

    PS.”am auzit din surse SIGURE cä cel care scrie primul un comentariu primeste un premiu”………….eu mä multumesc si cu o binecuväntare:DOAMNE BINECUVÄNTÄ FAMILIA ANGELEI CA SLAVA TA SÄ RÄMÄNÄ CU EI PENTRU TOTDEAUNA
    SI BINENTELES ACEASTÄ MINUNATÄ INITIATIVÄ https://cuvantulastazi.wordpress.com

Lasă un comentariu